PDF/EPUB Katarak PDF/EPUB ☆ Ä arthurian.co

➱ Katarak Read ➹ Author Fitri Hussin – Arthurian.co Suasana universiti yang aman damai tiba tiba kucar kacir Segala galanya jadi kecoh dan heboh Seorang demi seorang rebah dengan skandal skandal yang menggegarkan kampus Sehinggalah salah seorang daripaSuasana universiti yang aman damai tiba tiba kucar kacir Segala galanya jadi kecoh dan heboh Seorang demi seorang rebah dengan skandal skandal yang menggegarkan kampus Sehinggalah s.

Alah seorang daripada mereka dibelasah sehingga komaSiri kejadian yang menimpa mereka itu amat meragukan Ia bukan kebetulan tetapi dirancang dengan rapi Zamri melakukan penyiasatan.

katarak ebok Katarak PDF/EPUBAlah seorang daripada mereka dibelasah sehingga komaSiri kejadian yang menimpa mereka itu amat meragukan Ia bukan kebetulan tetapi dirancang dengan rapi Zamri melakukan penyiasatan.

8 thoughts on “Katarak

  1. Gobokairina Gobokairina says:

    PDF/EPUB Katarak PDF/EPUB ☆ Ä arthurian.co katarak ebok, Katarak PDF/EPUBKawan kata ahli matematik perasaan itu hanya boleh diukur dengan satu nilai iaitu infiniti Kata ahli fizik perasaan itu adalah pantulan mata yang dibiaskan ke dalam hati Kata tukang kebun perasaan itu bagaikan pokok bunga Kata tukang cat perasaan itu bagaikan cat merah Ia jelas kelihatan walaupun dari jauh Kawan apakah perasaan itu? Perasaan itu adalah cinta pg 239 Kata aku? Perasaan cinta itu gila hahaha Oh ya Ini memang bukan review PFull review 18112013Pertamanya ini bukan novel cinta Walaupun banyak je status status berunsur cinta yang aku naikkan di GR Keduanya aku suka cover Nampak mengancam Dan aku hampir terpedaya kerana ingatkan ia kisah si penjenayah ala ala CSITetapi rupanya tidakYa ini bukan kisah jenayah yang memerlukan para CSI datang menyiasat Tertipu? hahaha s


  2. Hilmi Isa Hilmi Isa says:

    PDF/EPUB Katarak PDF/EPUB ☆ Ä arthurian.co katarak ebok, Katarak PDF/EPUB Katarak mengisahkan 5 sekawan yang menjalinkan persahabatan di sebuah universiti Selain FadhilZamriWadiAzrul dan Anas


  3. Sha Mohamed Sha Mohamed says:

    PDF/EPUB Katarak PDF/EPUB ☆ Ä arthurian.co katarak ebok, Katarak PDF/EPUBNovel yang sangat menarik Mulanya nampak macam kisah pelajar Universiti dengan masalah semasa Namun bila dibaca makin lama makin suspen Bermula dengan tuduhan meniru ke atas Wadi dan Wadi koma diserang hinggalah kepada pembongkaran kumpulan gangster yang membawa dakyah yang menakutkan


  4. Nisa Nisa says:

    PDF/EPUB Katarak PDF/EPUB ☆ Ä arthurian.co katarak ebok, Katarak PDF/EPUBKatarakmenceritakan tentang 'Aku' dan rakan rakannyaAzrul Wadi Anas Fadhil yang sedang belajar di sebuah Universiti tempatan 'Aku' merupakan bekas pelajar Hendry Gurney Azrul seorang penggondam yang hebat Wadi si genius yang suka tidur Anas pengarah filem pendek yang tersohor di youtube tetapi merahsiakan identitinya dan Fadhil pula seorang bakal peguam yang hebat berdebatApabila mengetahui Azrul meminati Aireen gadis yang popular di kampus Mereka berlima menjayakan sebuah teater untuk memenangi hati Aireen Sekaligus mengenepikan pesai


  5. Fadzli Jamaludin Fadzli Jamaludin says:

    PDF/EPUB Katarak PDF/EPUB ☆ Ä arthurian.co katarak ebok, Katarak PDF/EPUBTatkala membaca novel ini mengingatkan zaman kolej aku di universitiwalaupun bukan orang penting seperti Wadi tapi sedikit sebanyak ceritanya membuatkan aku mengimbau kenangan silamkehidupan seorang pemimpin politik kampus masalah pendatang haram di kolej aku di panggil sebagai Ai Hong kisah cinta persahabatan di masukkan dalam novel iniCover yang menarikmalahan setiap bab terdapat ilustrasi yg serupa dengan cover novelKisah yang di paparkan pun merupakan satu kelainan daripada novel2 yang aku baca sebelum iniperihal politik kampusAku tertanya2 jug


  6. Azra Yukiko Azra Yukiko says:

    PDF/EPUB Katarak PDF/EPUB ☆ Ä arthurian.co katarak ebok, Katarak PDF/EPUBDah lama tgk buku ni baca sinopsis rasa mcm ' alah mcm buku cita budak2' Bila dah baca baru pk balik 'nyesal x baca awal2' ahaks x pasal2 ak jd pendengar lagu2 lama


  7. Ogy Yusof Ogy Yusof says:

    PDF/EPUB Katarak PDF/EPUB ☆ Ä arthurian.co katarak ebok, Katarak PDF/EPUBHmmmmm Dok menung lepas habis baca novel ni Antara rekaan dan kebenaran rasanya semua bersangkut paut pada mula pembacaan beranggapan alahai kisah budak U ke kisah kehidupan budak U yang tak lari dari kisah belajar kisah cinta tertarik dengan penyampaian perasaan cinta itu dapat bayangkan macam mana bentuk persembahan masa azrul mahu aireen menerima isi hatinya Kelakar gak dok pikir camni budak U Korang ingat nak bercinta cari pasangan jer ke? Setel satu babak Haa Mereka ni sahabat yang bermula di universiti Azrul si cerdik IT Anas si pengarah berbakat Wadi si pintar Fadhil genius undang undang dan 'aku' yang bernama zamri pada awal bukan sesiapa tetapi si blogger yang punya ramai pengikut bila apa saja yang berlaku di universiti dia d


  8. NorHazren Mohd NorHazren Mohd says:

    PDF/EPUB Katarak PDF/EPUB ☆ Ä arthurian.co katarak ebok, Katarak PDF/EPUBSesuatu yang baru konspirasi yang besar watak watak yang bagus penceritaan yang menarik


Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *